جدیرترین اخبار :
  • تجلیل از ۱۶۰ کارگر نمونه منطقه آزاد چابهار
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار

زمینه‌سازی سازمان جهت تأمین آب محدوده منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/08/03 | تعداد بازید :383
دیدار محمدحسن اسدی مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) و هیات همراه با امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ در این دیدار اسدی با اشاره با رویکرد جدید وزیر صمت و تجربه انجام مگا پروژه‌های ملی، از آمادگی این شرکت جهت تامین و بهره‌مندی آب صنایع، آب شرب منطقه و روستاهای محدوده منطقه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اجرای ۵ خط انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و شرق کشور، آمادگی این شرکت را در تامین آب مورد نیاز صنایع و شرب محدوده منطقه آزاد اعلام کرد.

امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هم با اشاره به بحران آب و لزوم تامین آب جهت صنایع که بتوانند با حداکثر ظرفیت فعالیت نمایند اظهار داشت: ما آمادگی کامل جهت انعقاد توافقنامه همکاری را داریم و امیدواریم این اتفاق اثربخشی خوبی در تامین آب، زمینه سازی ایجاد اشتغال و تولید ثروت مردم را فراهم نماید.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با حضور وزیر محترم صمت و مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این توافق نامه به منصه ظهور برسد.

قابل ذکر است ایمواسکو شرکت مورد حمایت وزارت صمت و با مشارکت بخش خصوصی، در سال 1399 با هدف تأمین آب مورد نیاز صنایع و معادن استان‌های شرقی کشور با سرمایه ثبتی معادل پانزده هزار ميليارد ريال تأسیس گردیده است و رسالت اجرای طرح نمک‌زدایی و اجرای خط چهارم طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را بر عهده دارد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل